Bakken voor Kika

Maart 2023
BSO KwestKids

Maart is traditiegetrouw de bakmaand voor Kika. De hele maand komen kinderopvang organisaties door het hele land in actie om geld op te halen voor Kika. Kika heeft dit geld nodig om onderzoek te doen naar kanker bij kinderen. Dit is natuurlijk heel belangrijk in de strijd tegen deze ziekte.

Kookschort aan en gaan

Ook Kwest zet zich in voor deze actie. In onze 'Kookstudio' gaan de kinderen met de lekkerste recepten aan de slag! Heerlijke koekjes en cakejes, er gaat geen dag voorbij dat de oven niet aan staat! Zelfs op nationale Pannenkoekendag worden er pannenkoeken verkocht voor dit goede doel. En hopelijk met een fantastisch resultaat!

Een super mooi bedrag

Ook dit jaar is het doel om een prachtig bedrag op te halen voor Kika. Koopt u ook een van onze baksels? Deelnemende locaties zijn: BSO KwestKids Druivenstraat, Olympus, Joannes, KwestFactory, Scouting en Kyckmar.

Gewoon doneren kan natuurlijk ook!