BSO KwestKids, Dijkvogels

Buitenschoolse opvang

Welkom bij KwestKids Maasdijk

Even bijkomen na een leerzame schooldag. Ontladen tijdens een potje korfballen met je vrienden, ontspannen met een boekje op de bank of aansluiten bij Skills. Gewoon even doen wat jij wil doen, heerlijk toch?

Onze BSO | Locatie Dijkvogels

Een sportieve locatie voor de oudste kinderen uit Maasdijk, dat is locatie Dijkvogels. Met een groot sportveld voor de deur weet je zeker dat je je energie kwijt kunt. Locatie Dijkvogels is echt een uitblinker in de Sport en spel academy, maar natuurlijk komen ook bij deze groep alle bouwstenen van Skills aan bod. In de stoere “kantine” is daar alle plek voor.

Onze groepen

• Dijkvogels | 8-12 jaar (vanaf groep 5)

Chillen in de KwestKids Corner

Deze locatie heeft alle ruimte om lekker te bewegen in de Sport en spel academy, maar ook lekker te chillen in de “KwestKids Corner”. Die Corner, een stoere ruimte bij een sportlocatie, kom je op meerdere plekken in Westland tegen. De “zolder” is een gave plek waar Kwest en Dijkvogels beiden gebruik van kunnen maken. Even chillen na een schooldag of spelen na een wedstrijd, het kan allemaal!

BSO KwestKids, Dijkvogels

• Lange Kruisweg 44F
  • 2676 BM, Maasdijk

Locatieverantwoordelijke

• Yvette van den Bos

• Na school
  • Vakantie!
  • Skills bij jou thuis

Verwonder, ontdek en ervaar

Koken, verven, dansen… Doe je mee? Met het activiteitenaanbod van Skills kan het! Bij het Ontdeklab, Natuurpad, Sport en spel academy, Kookstudio en Cultuurfabriek valt veel te beleven. Van techniek tot sport of cultuur, met de bouwstenen van ons activiteitenaanbod kunnen we volop verwonderen, ontdekken en ervaren! Ontdek snel welke activiteiten worden aangeboden, klik op de downloads ↓

Skills Na school | 02 Kwestpoint
19-02-2024 t/m 15-03-2024
Skills Na school | 09 SuperKwest
11-11-2024 t/m 06-12-2024
School VSO BSO Vervoersmogelijkheden
De Aventurijn fietsgroep, zelfstandig
Het Kompas fietsgroep, zelfstandig

Lopen of fietsen?

Dijkvogels is een fietslocatie. Meteen uit school zelf op de fiets (of lopend) naar de BSO of toch liever samen met de fietsgroep onder begeleiding van een pedagogisch medewerker? Het kan allebei. Samen met de ouders spreken we af per wanneer het kind zelfstandig gaat fietsen.
Het is goed als ouders regelmatig met hun kind op de fiets deelnemen aan het verkeer om het zelfstandig fietsen zo snel mogelijk onder de knie te krijgen. Ook voor de (vakantie)activiteiten stappen ze vaak op de fiets, een goede fiets en voldoende ervaring in het verkeer is voor deze locatie dus wel handig.

Pakket inclusief of exclusief vervoer

Aan de fietsgroep en het zelfstandig fietsen zijn geen kosten verbonden, u neemt het BSO-pakket exclusief vervoer af.  Voor meer informatie over dit pakket verwijzen wij u naar onze tarieven.

Geen match?

Opvang voor uw basisschool niet mogelijk of nog even verder kijken? Ontdek de mogelijkheden in Maasdijk.

School Opvanglocaties
De Aventurijn Aventurijn Dijkvogels (8+)
Het Kompas Kompas Dijkvogels (8+)

Uw mening telt

De leden van de oudercommissie vertegenwoordigen alle ouders van hun opvanglocatie. Ze brengen adviezen uit en denken o.a. mee over nieuw beleid. De oudercommissie wordt op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen op landelijk niveau en binnen de stichting.

Onze oudercommissie

Naam Functie Locatie
Barbara Lokker algemeen lid KC Kris Kras
Erik Groen algemeen lid KC Kris Kras
Laura Zwinkels algemeen lid KC Kris Kras en BSO KwestKids, Kompas
Tessa Raats penningmeester KC Kris Kras en BSO KwestKids, Aventurijn
Lianne Berkhoudt voorzitter BSO KwestKids, Dijkvogels
Nikki de Jongste notulist PO Kwetternest en BSO KwestKids, Aventurijn

Meer weten?

Bij links & downloads vindt u de verslagen van de vergaderingen. Kijk ook eens op de website van Boink, dé belangenvereniging van ouders in de kinderopvang.

Kansen voor de oudercommissie!?

Mail uw vragen en opmerkingen naar: ocmaasdijk@ocstichtingkwest.nl

Wilt u zelf de oudercommissie versterken? Fijn! Neem contact op met uw locatieverantwoordelijke en sluit eens aan bij een van de vergaderingen.

Meer info?

In onze brochure vindt u veel algemene informatie. De locatieverantwoordelijken kunnen u meer vertellen over onze protocollen en beleidsplannen. U kunt met hen contact opnemen als u een beleidsplan wilt inzien.

Bel, schrijf of mail ons

Onze locatie

• Lange Kruisweg 44F
  • 2676 BM, Maasdijk

De locatieverantwoordelijke

Landelijk Register Kinderopvang

932079295

Opvangtijden buitenschoolse opvang

Naschoolse opvang

Maandag eindtijd school - 18.00 uur
Dinsdag eindtijd school - 18.00 uur
Donderdag eindtijd school - 18.00 uur

Schoolvrije dagen

Maandag 8.00 uur - eindtijd school
Dinsdag 8.00 uur - eindtijd school
Donderdag 8.00 uur - eindtijd school

Vakantieopvang

Maandag 7.30 uur - 18.00 uur
Dinsdag 7.30 uur - 18.00 uur
Donderdag 7.30 uur - 18.00 uur
Vrijdag gesloten
  • Per opvangdag kan er gebruik gemaakt worden van verschillende opvangvormen.
  • Onze locaties zijn in het weekend en op feestdagen gesloten.