VSO KwestKids, Kyckmar

Buitenschoolse opvang

Welkom bij KwestKids Wateringen

Voor school kletsen aan de keukentafel, nog even wakker worden. Of juist nog even wat energie eruit en buiten klimmen in de bomen of een balletje trappen. BSO KwestKids, Kyckmar is de VSO-locatie van locatie KMD.

Onze VSO | Locatie Kyckmar

Van schoollokaal naar BSO-groep in een handomdraai. Locatie Kyckmar woont echt samen met de Mariaschool. In deze unieke ruimte met mooie keuken en verschillende plekjes om je terug te trekken bieden wij de kinderen voor schooltijd een plek om de dag te starten.

Onze groepen

• Kyckmar | 4-12 jaar

VSO KwestKids, Kyckmar

• Windmolen 180
  • 2291 KS, Wateringen

Locatieverantwoordelijke

• Ilse de Rooij

• Na school
  • Skills bij jou thuis

Verwonder, ontdek en ervaar

Koken, verven, dansen… Doe je mee? Met het activiteitenaanbod van Skills kan het! Bij het Ontdeklab, Natuurpad, Sport en spel academy, Kookstudio en Cultuurfabriek valt veel te beleven. Van techniek tot sport of cultuur, met de bouwstenen van ons activiteitenaanbod kunnen we volop verwonderen, ontdekken en ervaren! Omdat Kyckmar een VSO-locatie is, worden de activiteiten bij locatie KMD aangeboden. Kijk op de locatiepagina van locatie KMD om het aanbod te bewonderen.

Skills Na school | 02 Kwestpoint
19-02-2024 t/m 15-03-2024
Skills Na school | 09 SuperKwest
11-11-2024 t/m 06-12-2024
School VSO BSO Vervoersmogelijkheden
Mariaschool n.v.t.
De Kyckert n.v.t.
De Hofvilla
St. Jozefbasisschool
Pieter van der Plasschool
De Gantel

Lopen, fietsen of rijden?

Locatie Kyckmar… In hetzelfde gebouw als de Mariaschool en De Kyckert. De kleuters van deze scholen worden door een pedagogisch medewerker gebracht in hun klas, de kinderen van de midden- en bovenbouw gaan zelfstandig naar de klas toe.

Pakket inclusief of exclusief vervoer

Aan het wandelen en fietsen zijn geen kosten verbonden. Voor meer informatie over onze pakketten verwijzen wij u naar onze tarieven.

Uw mening telt

De leden van de oudercommissie vertegenwoordigen alle ouders van hun opvanglocatie. Ze brengen adviezen uit en denken o.a. mee over nieuw beleid. De oudercommissie wordt op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen op landelijk niveau en binnen de stichting.

Onze oudercommissie

Naam Functie Locatie
Chantal Cevaal algemeen lid BSO KwestKids, Scouting
Marisjha Rijerse algemeen lid BSO KwestKids, Prins Maurits
Vacant BSO KwestKids, Juliana

Meer weten?

Bij links & downloads vindt u de verslagen van de vergaderingen. Kijk ook eens op de website van Boink, dé belangenvereniging van ouders in de kinderopvang.

Kansen voor de oudercommissie!?

Mail uw vragen en opmerkingen naar: ocdelierBSO@ocstichtingkwest.nl

Wilt u zelf de oudercommissie versterken? Fijn! Neem contact op met uw locatieverantwoordelijke en sluit eens aan bij een van de vergaderingen.

Meer info?

In onze brochure vindt u veel algemene informatie. De locatieverantwoordelijken kunnen u meer vertellen over onze protocollen en beleidsplannen. U kunt met hen contact opnemen als u een beleidsplan wilt inzien.

Bel, schrijf of mail ons

Onze locatie

• Windmolen 180
  • 2291 KS, Wateringen

De locatieverantwoordelijke

Landelijk Register Kinderopvang

Opvangtijden buitenschoolse opvang

Voorschoolse opvang

Maandag 7.30 uur - begintijd school
Dinsdag 7.30 uur - begintijd school
Woensdag gesloten
Donderdag 7.30 uur - begintijd school
Vrijdag 7.30 uur - begintijd school
  • Vakantie- en naschoolse opvang wordt bij BSO KwestKids, KMD aangeboden.
  • Onze locaties zijn in het weekend en op feestdagen gesloten.