Over Kwest

In het kort

“Hoe mooi is het als wij onze krachten kunnen bundelen?!” Dat is wat een aantal Westlandse kinderdagverblijven en peuterspeelzalen in 2003 dachten. Samen werden ze Stichting Kwest. Wat begon met een paar locaties verspreid over 3 dorpskernen is inmiddels uitgegroeid tot een sterke kinderopvangorganisatie met 20 opvanglocaties in 5 dorpskernen en gastouders in de hele regio.

Onze KwestKanjers

De meer dan 225 enthousiaste en betrokken medewerkers en 35 gastouders verwelkomen wekelijks 1700 kinderen. De dagelijkse leiding valt onder de verantwoordelijkheid van een directeur-bestuurder, 3 clustermanagers en 17 (assistent) locatieverantwoordelijken. Stichting Kwest heeft een Raad van Toezicht (RvT).  De RvT heeft een controlerende rol,  is sparringspartner voor de directeur-bestuurder en bestaat uit 5 leden; Carla Nijman, Robin Mulder, Sylvester Persoon, Sima Daoud en Monique Strik.

Wat een aantallen!

We horen het u denken… Met z’n allen staan we voor goede kinderopvang. Iedere opvanglocatie op zijn eigen manier. Met vaste teams op locatie; warm en persoonlijk en de kracht van ’t Kwestgevoel; samen gaan we ervoor. We delen kennis, vullen elkaar aan, dagen elkaar uit, zien kansen, blijven vernieuwen en hopelijk ook groeien. Want, de vraag naar kinderopvang in Westland is groot en wij groeiden en groeien nog steeds op basis van uw opvangbehoefte.

Wat zijn we trots op ónze kinderopvangorganisatie.

Meer over Kwest…