Online informatiebijeenkomst ontwikkelingsvoorsprong

Zoom
20.00 uur

Cleverbee

Als het gaat over kinderen met een vermoedelijke ontwikkelingsvoorsprong, kunnen wij altijd terecht bij Mirjam Veldhoven van Cleverbee. Sinds augustus 2020 draaien we zelfs samen een groep voor kinderen die nog meer uitdaging nodig hebben. Beide zijn we erg trots op de groep De Jonge Onderzoekers, die onderdeel is van KC DoReMi.

De Jonge Onderzoekers

Deze groep is er voor peuters uit de regio waarbij ouders en/of pedagogisch medewerkers zien dat er behoefte is aan meer uitdaging. Na inschrijving wordt er tijdens een kennismakingsgesprek gekeken of het kind op zijn/haar plek zal zijn bij De Jonge Onderzoekers.

Vaak zijn er bij de peuters zijnskenmerken zichtbaar. Denk dan aan, naast snel denken, grote nieuwsgierigheid en creatief denken, aan zaken als neiging naar perfectionisme, groot rechtvaardigheidsgevoel, kritisch denken en kijken, gevoeligheid van de zintuigen maar ook voor sfeer en personen en een behoefte aan autonomie (zelf doen en bepalen).

Meer informatie

Met enige regelmaat is er voor ouders en pedagogisch medewerkers een informatiebijeenkomst. Wilt u meer weten over ontwikkelingsvoorsprong bij kinderen of over deze groep? Meldt u dan aan voor de eerstvolgende bijeenkomst op 28 januari 2021. De bijeenkomst start om 20.00 uur via Zoom.

Bent u erbij?

Leuk! Aanmelden kan via mirjam@cleverbee.nl