Lezing Jan van der Zwan en Esther Zuijderwijk

20.00 uur tot 22.00 uur
Alleen op uitnodiging

Kwest nodigt uit…

Hoe mooi is het als professionals elkaar opzoeken, ondersteunen en samen blijven leren. Met dit motto hebben wij enkele professionals die met kinderen werken uitgenodigd voor een informatieve en inspirerende avond met Jan van der Zwan (Het Breinbureau) en Esther Zuijderwijk (Kind en Aandacht).

De lezing

Om uiteenlopende redenen hebben kinderen het soms erg druk in hun hoofd. Voor een korte periode is dit niet zo erg, maar als de onrust en stress aanhoudt kan dit ernstige – soms desastreuze-  gevolgen hebben voor de (brein)ontwikkeling. Deze avond krijg je inzicht in wat stress met een kinderbrein doet en nog belangrijker, hoe je hier als professional mee om kunt gaan.

Verwonder, ontdek en ervaar!

Wij willen jullie naar huis laten met gaan met kennis over stress én laten ervaren wat ontspanning voor je lijf doet. We hopen snel samen met jullie aan de slag te kunnen gaan!

Ben jij erbij?

Leuk! Aanmelden kan als je werkt bij een van de scholen, organisaties end., die zijn uitgenodigd. In de uitnodiging staat een link om je aan te melden. Voor vragen kun je mailen naar hierwiliknaartoe@stichtingkwest.nl

* Update 1 juli 2020: In verband met corona uitgesteld. Aanmelden is op dit moment niet mogelijk. Zodra we een nieuwe datum hebben geprikt, sturen we een nieuwe uitnodiging.