Sport en spel bij Olympus

Uit school tot uiterlijk 17.00 uur
Alleen op uitnodiging

In beweging met BSO KwestKids

Niet naar de BSO, maar wel lekker bewegen? Dat kan! Ben jij 8 jaar of ouder en mis je de sport en spel academy van de CultuurKids ook zo erg? Geef je op voor sport en spel bij Olympus!

Sport en bewegen is erg belangrijk en gezond, een must voor jouw ontwikkeling. De BSO is dan misschien wel dicht, maar met elkaar sporten en bewegen in de buitenlucht kan wel. En dus organiseren wij van BSO KwestKids vanaf maandag 22 maart sport- en beweegactiviteiten bij sportlocatie Olympus’70 in Naaldwijk! Voor onze BSO'ers én voor hun vrienden/vriendinnen. Op maandag, dinsdag én donderdag.

Wat gaan we doen?

Uit school fiets je zelfstandig naar Olympus’70 of je laat je brengen door b.v. je vader, moeder, buurvrouw of tante ;). Onze sportieve pedagogisch medewerkers staan buiten voor jullie klaar en hebben zin in een leuke middag. Het is een gevarieerd sport- en beweegprogramma, denk maar aan...

• Voetbal, hockey of een ander teamsport
  • Trefbal en/of verschillende tikvormen
  • Levend Stratego en Mario Kart
  • Mastermind, Ren je Rot
  • En nog heel veel meer!

Er staat water en wat te eten klaar om, tussen het sporten door, de energie aan te vullen.

Praktische informatie

• Alle kinderen van 8 jaar of ouder, van Kwest en hun vrienden/vriendinnen, zijn welkom! De sportgroep bestaat uit maximaal 25 kinderen.
  • Wij houden Corona graag buiten de deur en volgen op advies van de overheid de ‘Spelregels voor Sport’.
  • Waar? Sportpark Olympus ’70, te Naaldwijk (Galgeweg 33 – 35)
    Wanneer? In de periode dat de BSO’s zijn gesloten (momenteel t/m 20 april)
    Dagen? Maandag, dinsdag en/of donderdag
    Tijd? Na schooltijd tot uiterlijk 17:00 uur. Kan je tot b.v. 16.00 uur blijven dan is dat ook prima.
  • Bij regen gaan we gewoon lekker bewegen, bij onweer kan het helaas niet doorgaan.
  • Er zijn geen kosten aan verbonden.

Ben jij erbij?

Leuk! Aanmelden kan als je vader of moeder een uitnodiging heeft ontvangen in het ouderportaal. In de uitnodiging staat hoe zij jou en je vriend(in) kunnen aanmelden.

Hopelijk tot dan!