Mirjam van Cleverbee genomineerd voor de VROEG-prijs

3 december 2020 | Update: n.v.t.

Zeer vereerd en super trots

"Nu gaat het stemmen beginnen, maar wat de uitslag ook wordt: ik ben blij met de aandacht die het onderwerp krijgt en ik hoop dat er meer groepen in het land zullen volgen voor de kinderen die ook dit aanbod zo nodig hebben." Aldus Mirjam van Veldhoven.

Natuurlijk zijn wij ook erg trots op deze nominatie en hopen dat iedereen op Mirjam stemt. We laten u dan ook graag de mooie beelden zien waarin o.a. Mirjam en onze KwestKanjer Di-Janne u alles vertellen over deze unieke peuteropvanggroep.

Update maart 2021: Inmiddels kunnen wij melden dat de uitslag bekend is en dat Mirjam op een mooie gedeelde 2e plaats is geƫindigd!

VROEG-prijs 2021

De VROEG-prijs wordt in 2021 voor het eerst uitgereikt door vakblad vroeg en is in het leven geroepen voor de professional die zich op een bijzondere manier inzet voor vroegsignalering of vroeghulp aan ongeboren of jonge kinderen en hun ouders. Als Mirjam wint ontvangt ze een mooi geldbedrag dat ze goed zal besteden. Ze wil graag een website opzetten waarmee ze pedagogisch medewerkers kan inspireren "Op iedere groep aanbod voor kinderen met een ontwikkelingsvoorsprong".

Stemmen dus!

De Jonge Onderzoekers iets voor uw kind?

De Jonge Onderzoekers is een peutergroep van KC DoReMi. Om erachter te komen of uw kind in aanmerking komt voor deze opvang wordt u na inschrijving uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek.  U kunt daarin aangeven wat u opvalt aan de ontwikkeling van uw kind. Tijdens het gesprek wordt, naast snel denken en verbale voorsprong, ook gelet op de aanwezigheid van zijnskenmerken. Met toestemming van de ouders kan ook om input van de opvang gevraagd worden.

U kunt uw kind inschrijven via onze website of uw ouderportaal. Kies bij verlengde- of gesubsidieerde  peuteropvang (afhankelijk van uw situatie) voor woensdagochtend opvang bij DoReMi. Onze plaatsingsmedewerkers zien dat u voor De Jonge Onderzoekers inschrijft en delen uw contactgegevens met Cleverbee.