Opvangvormen

Stichting Kwest biedt verschillende soorten kinderopvang aan, zodat ouders de beste keuze voor hun gezin kunnen maken. We hebben dagopvang voor de kleintjes, peuteropvang voor nieuwsgierige peuters, en buitenschoolse opvang (BSO) voor schoolgaande kinderen. Daarnaast hebben we ook gastouderopvang, waar kinderen in een huiselijke omgeving worden verzorgd door gekwalificeerde gastouders. Ontdek de veelzijdige opvangmogelijkheden van Stichting Kwest en geef jouw kind een veilige en stimulerende plek om te groeien en te leren.

Opvang voor uw baby of peuter

Kinderen van 0 tot 4 jaar zijn welkom bij onze kindercentra. Naast hele dagopvang zijn er voor peuters vanaf 2 jaar ook enkele halve dagopvang plaatsen beschikbaar.

Opvang voor uw peuter

Peuteropvang is voor kinderen van 2 tot 4 jaar. Op onze peuteropvanglocaties bieden wij tijdens schoolweken reguliere- en gesubsidieerde peuteropvang. Onze buitengroep van KC Op Stap is voor peuters vanaf 3 jaar.

Opvang voor uw schoolgaand kind

Als uw kind naar de basisschool gaat kunt u buiten schooltijd gebruik maken van buitenschoolse opvang bij BSO KwestKids. We bieden ook opvang tijdens vakanties en op schoolvrije dagen.

Opvang voor uw baby, peuter of schoolgaand kind

Dagelijks verwelkomen onze gastouders ouders en kinderen bij hen thuis. Zij bieden professionele, flexibele opvang op maat. Warm en persoonlijk. Gastouderopvang is voor kinderen van 0 tot 13 jaar, al bieden de meeste gastouders opvang aan kinderen tot 4 jaar.