Wij presenteren… Skills

13 januari 2022 | Update: n.v.t.

Sinds 1 januari 2022 heeft ons activiteitenaanbod van de BSO een nieuwe naam...

Verwonderen, ontdekken en ervaren!

Met Skills kun je verwonderen, ontdekken en ervaren op het toneel, in de keuken, lekker buiten en op nog veel meer plekken... We leggen het uit in deze poster.

De bouwstenen

Skills bestaat dus uit 5 bouwstenen; Kookstudio, Cultuurfabriek, Ontdeklab, Natuurpad en de Sport en spel academy Deze bouwstenen konden we al van ons Cultuurprogramma en gaan we met Skills nog zichtbaarder maken voor iedereen. Zo komen er op iedere locatie borden met de herkenbare afbeeldingen om te laten zien welke bouwsteen er deze dag op het programma staat!

De onderdelen

Iedere dag is er wel iets te beleven bij onze BSO's. We maken onderscheid in de onderdelen; Na school, Vakantie!, Explore-Team, Bij jou thuis en Kids&Kwest. Na school en Vakantie! spreken voor zich en dat vullen we aan met de andere drie onderdelen.

• Na school
    Een gevarieerd en uitdagend aanbod tijdens schoolweken
  • Vakantie!
    Uitgebreid aanbod met grotere activiteiten en uitjes
  • Explore-Team
    Een serie van workshops waar vooraf voor aangemeld wordt
  • Bij jou thuis
    Met recepten en activiteitenkaarten thuis aan de slag met de bouwstenen van Skills
  • Kids&Kwest
    Verwonderen, ontdekken en ervaren met vrienden, ook als je geen structurele opvang afneemt

Hier is de structuur van ons aanbod in beeld gebracht.

Het aanbod

De activiteiten van Skills worden in mooie posters met ouders en kinderen gedeeld. De posters staan op onze website, worden in het ouderportaal gepubliceerd en zijn te bewonderen op onze opvanglocaties. Nieuwsgierig wat er op de planning staat? Kijk dan onder activiteiten op de locatiepagina's.

• Tip! Kan uw kind de posters zelf lezen? Maak dan een snelkoppeling naar de activiteitenpagina van hun locatie. Zo kunnen zelf zien wat het aanbod is.

Stap voor stap

We rollen Skills stap voor stap uit. De medewerkers hebben de afgelopen maanden achter de schermen hard gewerkt aan de inhoud van de programma’s. In het eerste kwartaal van 2022 maken we stappen in de zichtbaarheid op de groepen en ook aan de vormgeving wordt nog hard gewerkt. Het eerste vakantieprogramma is in de maak en de borden zijn onderweg.