Meer BSO in Maasdijk

10 mei 2022 | Update: n.v.t.

Mooi nieuws, BSO KwestKids Maasdijk krijgt er een locatie bij. Na de zomervakantie opent locatie Dijkvogels zijn deuren!

Een mooie aanvulling

Locatie Dijkvogels biedt kansen, kansen om de BSO voor onze oudste kinderen uitdagend te houden. Ruimte om lekker te bewegen in de sport en spel academy, maar ook lekker te chillen in de “KwestKids Corner”. Die Corner, een stoere ruimte bij een sportlocatie, gaan we op meerdere plekken in Westland creëren. Maasdijk heeft hierin de primeur! De ruimte van Dijkvogels leent zich uitstekend voor een top(mid)dag met de BSO en we kijken er dan ook naar uit om hem in gebruik te nemen.

De komst van deze nieuwe locatie is een aanvulling op ons huidige locatieaanbod en wellicht biedt het in de toekomst ook de mogelijkheid meer kindplaatsen te creëren.

Start na de zomervakantie

We starten 22 augustus met een groep voor kinderen van 9 jaar en ouder.
Vooralsnog gaan we naschoolse opvang aanbieden op maandag, dinsdag en donderdag. Op vrijdag bieden wij voor de 9-plussers opvang bij locatie Aventurijn en Kompas en op woensdag alleen bij locatie Aventurijn.

Dijkvogels is een fietslocatie; zelfstandig of met de fietsgroep. Samen met de ouders spreken we af of een kind zelfstandig gaat fietsen.

Inschrijven en plaatsing

Alle kinderen van 9 jaar en ouder worden bij locatie Dijkvogels geplaatst. Kinderen van 8 jaar en jonger bij locatie Kompas of Aventurijn. Gaat uw kind al naar Kompas en/of Aventurijn, dan hoeft hem/haar voor deze locatie niet zelf in te schrijven. Uw kind wordt automatisch overgeplaatst.

Wanneer een kind nog geen gebruik maakt van opvang bij locatie Aventurijn of Kompas kunnen ouders vanaf 1 juni inschrijven via de website.

De pedagogisch medewerkers

Met de komst van BSO KwestKids, Dijkvogels kunnen we extra kindplaatsen creëren. We zijn daarvoor op zoek naar nieuwe pedagogisch medewerkers voor deze en andere locaties. Helpt u ons nieuwe Kanjers te vinden? Er staan uitdagende vacatures op onze website.

Tot slot

Wij zijn ontzettend blij dat we op deze manier een gevarieerd aanbod kunnen aanbieden in Maasdijk.

Heeft u verder nog vragen? Neem dan contact op met de locatieverantwoordelijke van BSO KwestKids Maasdijk Yvette vd Bos; yvettevdbos@stichtingkwest.nl | 06 10060144 of met onze plaatsingscollega Carla de Jager; plaatsingen@stichtingkwest.nl | 0174 670 303.