Kids&Kwest bij de Westlandse Ride

22 mei 2022
Westlandse Ride
12:00 - 16:00 uur

Verwonder, ontdek en ervaar bij Kids&Kwest

Geen opvang bij Kwest, maar wel genieten van ons activiteitenaanbod? Het kan met Kids&Kwest. Iedereen is welkom, ook niet Kwest-kinderen!

Experimenteren in het Ontdeklab of aan de slag met kracht in de Sport en spel academy? Kids&Kwest organiseert regelmatig activiteiten waarbij kinderen kunnen verwonderen, ontdekken en ervaren. Binnenkort is Kids&Kwest aanwezig bij de Westlandse Ride en gaan we o.a. creatief aan de slag in onze Cultuurfabriek... Ben jij erbij?

De Westlandse Ride

Op zaterdag 21 en zondag 22 mei 2022 stappen zoveel mogelijk Westlanders op de fiets om o.a. 24 uur lang te fietsen voor het goede doel; Samen tegen kanker!

Tijdens de Westlandse Ride is wordt geld ingezameld voor de strijd tegen kanker. Stichting De Westlandse Ride zet zich lokaal in. Dit doen ze door met bedrijven en sponsoren uit de regio geld op te halen om (lokale) doelen te kunnen ondersteunen die zich inzetten in de strijd tegen kanker.

Stichting Kwest is blij te kunnen bijdragen aan dit fantastische evenement. Samen maken we er een mooie belevenis van. Langs het parcours, bij wielervereniging Westland Wil Vooruit, vind je Kwest. Op zondag, van 12:00 - 16:00 uur, bieden wij veel leuke activiteiten aan... Dus ga op jacht naar onze 'Corner' en doe mee. Tot daar!

Vragen?

Wilt u meer informatie over Kids&Kwest? Mail dan naar hierwiliknaartoe@stichtingkwest.nl