KwestMatch Online

16 en 18 april

Op zoek naar een nieuwe uitdaging?

Stichting Kwest organiseert een online meet & greet voor iedereen die meer wil weten over werken bij Kwest. Plan een 1-op-1 gesprek met één van onze HR-medewerkers en ontdek tijdens dit gesprek of jij een Kwest'er bent.

Aankomende KwestMatch:
16 en 18 april van 09.00 tot 19.30
Maak via de onderstaande knop een afspraak op een dag en een tijd dat jou uitkomt.

Let op! Je kunt je alleen aanmelden op 16 en 18 april. Mocht dit niet uitkomen, stuur dan een mail naar hr@stichtingkwest.nl of stuur een WhatsApp-bericht.

Wat kan je verwachten?

Wat leuk dat jij geïnteresseerd bent in KwestMatch Online. Mocht je een afspraak hebben gepland dan krijg je automatisch een mail met daarin de afspraakbevestiging. In deze bevestiging staat een link die je naar de online afspraak brengt. De afspraak zal ongeveer een half uurtje duren.

Pak koffie of thee erbij en ga er maar lekker voor zitten. Als eerst maak je kennis met een van onze HR-medewerkers. Zij vertellen je alles over Stichting Kwest. Natuurlijk kan jij al je vragen stellen die je maar voor ons hebt. Het gesprek is volledig vrijblijvend, maar mocht je na deze online KwestMatch een fysieke afspraak willen maken dan kan dit zeker.

Klinkt leuk toch? Klik op de bovenstaande aanmeldknop om een afspraak in te plannen op 16 of 18 april. Wie weet spreek jij een van onze HR-medewerkers.

Diploma's

Twijfel je of je een geschikt diploma hebt, ben je misschien nog student of overweeg je een omscholing? Er is steeds meer mogelijk. Je kunt met verschillende opleidingsachtergronden in de kinderopvang werken (zoals sommige zorg- en sportopleidingen). Soms is er slechts een korte bijscholing nodig, die je kunt starten terwijl je al bij ons werkt. We gaan graag met je in gesprek, dus kom zeker langs!

Waarom kiezen voor Kwest?

In een notendop:

• Allereerst is 'verwonderen, ontdekken en ervaren' met kinderen het leukste wat er is. Met ons activiteitenaanbod gaat dat helemaal goedkomen.
  • Wij bieden alle opvangvormen. Zo werk jij met een doelgroep die bij jou past. Kies bijvoorbeeld voor een knusse babygroep of een stoere 8+ locatie.
  • Teamspirit vinden we erg belangrijk; een warm welkom, leuke uitjes, gezamenlijke trainingen en samen zorgen voor kwalitatief goede opvang.
  • Wij zijn een kinderopvangorganisatie midden in Westland. Onze ouders, kinderen, samenwerkingspartners en collega's voelen zich thuis in deze regio.
  • Tot slot werken we met een CAO met goede arbeidsvoorwaarden.

Op de pagina’s Over Kwest en Vacatures vind je meer informatie. Vind actuele informatie op onze socials: LinkedIn, Instagram en Facebook.

Onze opvangvormen

Kinderen groeien op met Kwest. Sommigen blijven hier wel 12 jaar. Ze starten bij één van onze kindercentra en als ze naar de basisschool gaan stappen ze over naar de buitenschoolse opvang (BSO).

Bij de kindercentra hebben we horizontale en verticale groepen (b.v. 0-2, 2-4 en 0-4 jaar). Bij de BSO hebben we ook verschillende leeftijdsgroepen (b.v. 4-12, 4-8 en 8-12 jaar).

Bij elke leeftijdsgroep ben je met een andere manier bezig met de ontwikkeling van het kind. Van kliederen met verschillende kleuren verf tot fikkie stoken bij een scouting-locatie.

Meer weten?

Voor vragen over onze KwestMatch kun je contact opnemen met ons HR-Team; hr@stichtingkwest.nl | 0174 670302 Of App met Stephanie van HR: 06-59826950mijnsollicitatie@stichtingkwest.nl.

Ik meld mij aan voor de Online KwestMatch!

Enthousiast geworden? Klik op de aanmeldknop om een afspraak in te plannen met een van onze HR-medewerkers.