Bakken voor Kika

11 april 2023 | Update: n.v.t.

In maart bakken wij voor Kika. Kinderopvangorganisaties door het hele land komen dan in actie om geld op te halen voor Kika. Dit geld is hard nodig om onderzoek te doen naar kanker bij kinderen. Dit is natuurlijk heel belangrijk in de strijd tegen deze ziekte.

Kookschort aan en gaan

Ook bij Kwest hebben een aantal locaties zich weer ingezet voor deze actie. Kilo's koekjes zijn over de toonbank gegaan. De ene locatie heeft elke dag gebakken in onze Kookstudio, de andere heeft een week lang keihard gewerkt om een groot aanbod in de bakkerij te hebben. Locaties Scouting, Druivenstraat, Joannes, KwestFactory, Kyckmar en Olympus van BSO KwestKids, hebben allemaal op hun eigen manier hun steentje bijgedragen. We zijn super trots op onze Koekenbakkers!

Een super mooi bedrag

Er is een flink bedrag opgehaald voor Kika. Er zijn 352 donaties gedaan. Daarnaast heeft stichting Kwest met € 700,- het bedrag mooi aangevuld. Uiteindelijk hebben we het prachtige bedrag € 2750,- opgehaald. Een fantastisch resultaat voor Kika!

Begin april hebben we bij alle deelnemende locaties dit bedrag bekend gemaakt. Het tromgeroffel werd natuurlijk gevolgd door een groot applaus. Dat hebben we toch goed gedaan met BSO KwestKids, samen gaan we die strijd tegen kinderkanker aan.

Alle bakkers en sponsoren bedankt!

Volgend jaar weer?!

Natuurlijk hebben we maart 2024 alvast in onze agenda gezet als bakmaand. Hoe mooi zou het zijn als we dan een nog mooier bedrag bij elkaar bakken?! Sponsort u ons dan ook?