BSO KwestKids opent twee nieuwe locaties

20-04-2022 | Update: n.v.t.

U had het misschien al gelezen, BSO KwestKids opent weer 2 gave locaties en wel bij Scouting Naaldwijk in het Prinsenbos in Naaldwijk en voetbalvereniging KMD in Wateringen. De startdata zijn bekend.

De startdata

De verbouwingen zijn in volle gang, het worden weer twee toffe Kwestlocaties. BSO KwestKids, KMD opent 3 juli haar deuren. Alle kinderen van locatie Kyckmar zullen daar vanaf die dag na schooltijd en in vakanties gebruik maken van de KwestKids Corner. De voorschoolse opvang in Wateringen blijft bij locatie Kyckmar.

BSO KwestKids, Prinsenbos gaat vanaf 21 augustus opvang bieden aan de kinderen van 8 jaar en ouder die naar basisschool Rehoboth, de Bernadetteschool of de Joannesschool gaan. Kinderen van deze scholen kunnen kiezen voor een sport- of natuurlocatie… Hoe tof is dat?!

Uitblinkers

Natuurlijk komen alle bouwstenen van Skills (ons activiteitenprogramma) aan bod, maar op deze locaties kunnen we echt uitblinken in een van de bouwstenen.

Sport en spel academy
KMD is een voetbalvereniging in Wateringen. De locatie heeft een aantal prachtige sportvelden en een mooi clubgebouw. Op die velden is er alle ruimte om in beweging te komen. Een potje voetbal, estafette of een sportief spel… Het kan allemaal.

Natuurpad
Het Prinsenbos, wie kent dit stukje natuur in Westland niet. We zijn erg blij met onze nieuwe locatie aan de rand hiervan. En wist je dat hier binnenkort ruim 14.000 m2 meter aan wordt toegevoegd? Nog meer ruimte om kleine zoogdieren, insecten, bloemen en planten in allerlei en soorten en maten te verwonderen, ontdekken en ervaren.

Opvangdagen

BSO KwestKids, KMD biedt BSO op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag.

BSO KwestKids, Prinsenbos biedt BSO op maandag, dinsdag en donderdag. Op woensdag voegen zij samen bij locatie Schiereiland en op vrijdag bij locatie Olympus. Meer informatie over de opvanglocaties, scholen en openingstijden vindt u op de locatiepagina’s.

Inschrijven en plaatsing

Ouders van de betreffende locaties zijn door ons geïnformeerd over de verhuizing of mogelijkheid om over te stappen. Ouders die nog geen opvang afnemen en zich graag willen inschrijven, kunnen dat via de website doen. Voor locatie KMD kan dat vanaf 1oktober.

De pedagogisch medewerkers

Met de komst van deze nieuwe locaties kunnen we helaas nog geen extra kindplaatsen creëren. We zijn op zoek naar nieuwe pedagogisch medewerkers voor deze en andere locaties. Helpt u ons nieuwe Kanjers te vinden? Er staan uitdagende vacatures op onze website.

Tot slot

Wij zijn ontzettend blij dat we op deze manier een gevarieerder aanbod krijgen binnen Wateringen en Naaldwijk.

Heeft u verder nog vragen? Neem dan contact op met locatieverantwoordelijke Jessica Verdouw; jessicaverdouw@stichtingkwest.nl | 06 86883114 (locatie Prinsenbos), Ilse de Rooij ilsederooij@stichtingkwest.nl | 06 10083681 (locatie KMD) of met onze plaatsingscollega’s; plaatsingen@stichtingkwest.nl | 0174 670303.