Kids & Koffie

1e en 3e woensdag van de maand
BSO KwestKids, Druivenstraat, Naaldwijk
9.30 uur tot 11.30 uur

Voor wie is Kids & Koffie?

Wilt u graag in contact komen met andere ouders uit Westland? Vindt u het leuk om met uw kinderen van 0 tot 4 jaar iets te ondernemen? Of vindt u het fijn om eens met ouders of een deskundigen te praten over bijvoorbeeld opvoeden of het ouderschap? Dan is Kids & Koffie iets voor u!

Kids & Koffie wordt georganiseerd door vrijwillige gastvrouwen/-heren van Vitis Welzijn en is er voor alle moeders en vaders met kinderen van 0 tot 4 jaar die wonen in Westland. Ouders kunnen, samen met de kinderen, binnen lopen bij een inloopochtend op één van de locaties.

Kids & Koffie bij Kwest

Op de eerste en derde woensdag van de maand is Kids & Koffie altijd welkom bij locatie Druivenstraat (KC DoReMi, PO Op Stap en BSO KwestKids), Druivenstraat 30 in Naaldwijk. Van 9.30 tot 11.30 uur worden gezellige, maar ook leerzame bijeenkomsten en activiteiten voor én door ouders samen met hun kinderen georganiseerd. U hoeft zich niet van te voren aan te melden, bent vrij om te komen wanneer het uitkomt en er zijn geen kosten aan verbonden. In de schoolvakanties is Kids & Koffie gesloten.

Terwijl de kinderen met elkaar spelen is er voor de ouders de gelegenheid om met elkaar te praten en eventueel ervaringen te delen. Ook zal regelmatig een thema besproken worden met een deskundige, waarbij tevens de gelegenheid is om vragen te stellen. Heeft u zelf de behoefte om meer informatie te krijgen over een bepaald onderwerp? Geef dit dan ook aan, zodat we misschien iemand uit kunnen nodigen voor een volgende ochtend om het onderwerp te bespreken.

Vrijwilliger worden?

Lijkt het u leuk om gastheer of gastvrouw te zijn bij één van de Kids & Koffie inloopochtenden. Of zou je het leuk vinden om in jouw eigen dorpskern een Kids & Koffie op te starten? Neem dan contact op met de coördinator van Kids & Koffie.

Vragen?

Wilt u meer informatie over Kids & Koffie of een andere locatie bezoeken? Kijk dan op de site van Vitis Welzijn.