KC Duckie

Welkom bij Duckie

In de zandbak zandkoekjes maken, picknicken op het gras of samen fietsen. Steeds weer buiten genieten in de mooie binnentuin, heerlijk toch?!

Ons kindercentrum

Duckie is een kleinschalig kindercentrum met drie verticale groepen voor kinderen van 0 tot 4 jaar. De groepsruimtes zijn licht en ruim. Er is plek gecreëerd voor de kruipende baby’s en de spelende peuters.

Onze groepen

• Libellen | 0-4 jaar
  • Bijen | 0-4 jaar
  • Vlinders | 0-4 jaar

Samen lezen

Uniek aan deze locatie zijn onze buren. We verwonderen, ontdekken en ervaren in hetzelfde pand als Bibliotheek De Lier. We zijn dan ook regelmatig met onze neus in de boeken te vinden en sluiten met veel plezier aan bij de activiteiten die door de bibliotheek georganiseerd worden.

KC Duckie

• Van Rijnstraat 26
  • 2678 BP, De Lier

Locatieverantwoordelijke

• Trudy van der Meer

• Uk & Puk | Bij de opvang
  • Uk & Puk | Bij jou thuis

Verwonder, ontdek en ervaar

Koken, verven, dansen… Doe je mee? Ontdek snel welke activiteiten worden aangeboden, klik op de downloads  ↓

Uk & Puk | Feest
13-11-2023 t/m 29-12-2023
Uk & Puk | 01 Hatsjoe
08-01-2024 t/m 16-02-2024
Uk & Puk | 04 Oef wat warm
27-03-2024 t/m 07-07-2024
Uk & Puk | 03 Ik ben een kunstenaar
08-04-2024 t/m 25-05-2024
Thuis aan de slag met onze Uk & Puk activiteiten?

Uw mening telt

De leden van de oudercommissie vertegenwoordigen alle ouders van hun opvanglocatie. Ze brengen adviezen uit en denken o.a. mee over nieuw beleid. De oudercommissie wordt op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen op landelijk niveau en binnen de stichting.

Onze oudercommissie

Naam Functie Locatie
Miranda Mirck Voorzitter KC Duckie
Sandra Buijs penningmeester/notulist KC Duckie
Julia Verouden Notulist KC Duckie

Meer weten?

Bij links & downloads vindt u de verslagen van de vergaderingen. Kijk ook eens op de website van Boink, dé belangenvereniging van ouders in de kinderopvang.

Kansen voor de oudercommissie!?

Mail uw vragen en opmerkingen naar: ocdelierKC@ocstichtingkwest.nl

Wilt u zelf de oudercommissie versterken? Fijn! Neem contact op met uw locatieverantwoordelijke en sluit eens aan bij een van de vergaderingen.

Meer info?

In onze brochure vindt u veel algemene informatie. De locatieverantwoordelijken kunnen u meer vertellen over onze protocollen en beleidsplannen. U kunt met hen contact opnemen als u een beleidsplan wilt inzien.

Bel, schrijf of mail ons

Onze locatie

• Van Rijnstraat 26
  • 2678 BP, De Lier

De locatieverantwoordelijke

Landelijk Register Kinderopvang

Openingstijden kindercentrum

Maandag 7.15 – 17.45 uur
Dinsdag 7.15 – 17.45 uur
Woensdag 7.15 – 17.45 uur
Donderdag 7.15 – 17.45 uur
Vrijdag 7.15 – 17.45 uur
  • Onze locaties zijn in het weekend en op feestdagen gesloten.