KC Kris Kras

Welkom bij Kris Kras

Lekker kruipen in de ruime babytuin, van de glijbaan naar beneden roetsjen en verstoppen in de wilgentunnel. Genieten van de buitenlucht is fijn en dat kan in onze groene tuin.

Ons kindercentrum

Kris Kras is een knus kindercentrum midden in Maasdijk. Binnen en buiten valt van alles te ontdekken. Met een babygroep, een peutergroep en twee verticale groepen bieden we dagopvang aan kinderen van 0 tot 4 jaar.

Onze groepen

• Eenden | 0-2 jaar
  • Schapen | 0-4 jaar
  • Kikkers | 2-4 jaar
  • Vissen | 0-4 jaar

Samen op pad

Bij Kris Kras gaan we graag op pad. Een ommetje maken in de wijk, samen de post wegbrengen, even naar de speeltuin om de hoek en naar de bibliotheek voor een leuke activiteit.

We zijn ook welkom in de gymzalen van Het Kompas of De Aventurijn. De kinderen vinden het heerlijk om te klimmen en klauteren en kunnen stiekem ook alvast kennis maken met de basisschool.

KC Kris Kras

• Prinsenlaan 11
  • 2676 VN, Maasdijk

Locatieverantwoordelijke

• Coleta Mesman

• Uk & Puk | Bij de opvang
  • Uk & Puk | Bij jou thuis

Verwonder, ontdek en ervaar

Koken, verven, dansen… Doe je mee? Ontdek snel welke activiteiten worden aangeboden, klik op de downloads  ↓

Uk & Puk | Feest
13-11-2023 t/m 29-12-2023
Uk & Puk | 01 Hatsjoe
08-01-2024 t/m 16-02-2024
Uk & Puk | 04 Oef wat warm
27-03-2024 t/m 07-07-2024
Uk & Puk | 03 Ik ben een kunstenaar
08-04-2024 t/m 25-05-2024
Thuis aan de slag met onze Uk & Puk activiteiten?

Uw mening telt

De leden van de oudercommissie vertegenwoordigen alle ouders van hun opvanglocatie. Ze brengen adviezen uit en denken o.a. mee over nieuw beleid. De oudercommissie wordt op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen op landelijk niveau en binnen de stichting.

Onze oudercommissie

Naam Functie Locatie
Barbara Lokker algemeen lid KC Kris Kras
Erik Groen algemeen lid KC Kris Kras
Laura Zwinkels algemeen lid KC Kris Kras en BSO KwestKids, Kompas
Tessa Raats penningmeester KC Kris Kras en BSO KwestKids, Aventurijn
Lianne Berkhoudt voorzitter BSO KwestKids, Dijkvogels
Nikki de Jongste notulist PO Kwetternest en BSO KwestKids, Aventurijn

Meer weten?

Bij links & downloads vindt u de verslagen van de vergaderingen. Kijk ook eens op de website van Boink, dé belangenvereniging van ouders in de kinderopvang.

Kansen voor de oudercommissie!?

Mail uw vragen en opmerkingen naar: ocmaasdijk@ocstichtingkwest.nl

Wilt u zelf de oudercommissie versterken? Fijn! Neem contact op met uw locatieverantwoordelijke en sluit eens aan bij een van de vergaderingen.

Meer info?

In onze brochure vindt u veel algemene informatie. De locatieverantwoordelijken kunnen u meer vertellen over onze protocollen en beleidsplannen. U kunt met hen contact opnemen als u een beleidsplan wilt inzien.

Bel, schrijf of mail ons

Onze locatie

• Prinsenlaan 11
  • 2676 VN, Maasdijk

De locatieverantwoordelijke

Landelijk Register Kinderopvang

Openingstijden kindercentrum

Maandag 7.30 uur - 18.00 uur
Dinsdag 7.30 uur - 18.00 uur
Woensdag 7.30 uur - 18.00 uur
Donderdag 7.30 uur - 18.00 uur
Vrijdag 7.30 uur - 18.00 uur
  • Onze locaties zijn in het weekend en op feestdagen gesloten.