PO Op Stap

Peuteropvang

Welkom bij Op Stap

Bij Op Stap gaan we samen op ontdekkingsreis door de natuur… We zien, horen en voelen de vier elementen water, vuur, aarde en lucht. We genieten van alle seizoenen. Het koude ijs in de winter en het verkoelende water in de zomer. Het briesje, de regen of de heerlijke zon.

De buitengroep

Onder het motto ‘slecht weer bestaat niet, slechte kleding wel’ bieden we peuters van 3 jaar leuke uitdagende natuurlijke activiteiten. Op het strand, in het bos, bij de kinderboerderij of in het klauterwoud. Een echte kikker aaien of met een spiegel de onderzijde van een paddenstoel bewonderen, waar kan dat nog meer? Buiten ontdekken we zoveel moois! En na een heerlijke ochtend buitenspelen met de bus weer terug naar ons stamlokaal bij Kindercentrum DoReMi, het was weer fantastisch.

Groeien in buitenlucht

Buitenactiviteiten in de natuur stimuleren de zintuiglijke ontwikkeling, de motoriek, taal en geven bovenal plezier voor het kind. De natuur kan een plek zijn om een teveel aan energie kwijt te raken of om gewoon leuke dingen te doen, zoals keihard stampen in een regenplas!

Onze groepen

• Op Stap | 3 jaar

PO Op Stap

• Druivenstraat 30
  • 2671 SK, Naaldwijk

Locatieverantwoordelijken

• Renate vd Knaap | AST LV (contactpersoon)
  • Angelique Dessens
  • Jennifer Bentvelzen | AST LV

Ook op dit adres

Uw mening telt

De leden van de oudercommissie vertegenwoordigen alle ouders van hun opvanglocatie. Ze brengen adviezen uit en denken o.a. mee over nieuw beleid. De oudercommissie wordt op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen op landelijk niveau en binnen de stichting.

Onze oudercommissie

Naam Functie Locatie
Veerle Lievaart Voorzitter KC DoReMi en PO Op Stap
Sylvana van Staalduinen Penningmeester KC DoReMi
Sanne Been Secretaris KC DoReMi
Tessa van Holstein Algemeen Lid KC DoReMi

Meer weten?

Bij links & downloads vindt u de verslagen van de vergaderingen. Kijk ook eens op de website van Boink, dé belangenvereniging van ouders in de kinderopvang.

Kansen voor de oudercommissie!?

Mail uw vragen en opmerkingen naar: ocdruivenstraat@ocstichtingkwest.nl

Wilt u zelf de oudercommissie versterken? Fijn! Neem contact op met uw locatieverantwoordelijke en sluit eens aan bij een van de vergaderingen.

Meer info?

In onze brochure vindt u veel algemene informatie. De locatieverantwoordelijken kunnen u meer vertellen over onze protocollen en beleidsplannen. U kunt met hen contact opnemen als u een beleidsplan wilt inzien.

Bel, schrijf of mail ons

Onze locatie

• Druivenstraat 30
  • 2671 SK, Naaldwijk

De locatieverantwoordelijken

Landelijk Register Kinderopvang

Openingstijden peuteropvang

Maandag 7.30 uur - 12.45 uur
Dinsdag 7.30 uur - 12.45 uur
Woensdag 7.30 uur - 12.45 uur
Donderdag 7.30 uur - 12.45 uur
Vrijdag gesloten
  • Op Stap biedt alleen reguliere peuteropvang.
  • Peuteropvang is open tijdens schoolweken.
  • Onze locaties zijn in het weekend en op feestdagen gesloten.